• يکشنبه ٤ تير ١٤٠٢-١٥:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٩٤٣
در صحن شورا مطرح شد؛ 13-157

انتقاد علوی از عملکرد جانبدارانه صدا و سیما/ این فضاسازی ها همزمان با برخی اغراض سیاسی صورت گرفته است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: چند هفته مستمر است در یکی از شبکه های رسانه ملی، برنامه ای در خصوص وضعیت شهر تهران پخش می شود و عملکرد یک دوره ای را زیر سوال می‌برد؛ سوال من از دوستان در صدا و سیما این است که این بازه زمانی را از کجا انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای ششم، در تذکری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید امید را در دل مردم زنده نگه داشت و با نقشه های دشمن همراهی نکرد، اجرا و پیاده سازی طرح رصد را از حرکاتی دانست که در راستای امیدافزایی در کشور است.
وی افزود: در طرح رصد هزار پروژه محلی تعریف شده که بودجه این هزار پروژه جمعا هزار و ۳۰۰ میلیارد از ۶۰ هزار میلیارد بودجه ای بوده که شهرداری تهران سال گذشته هزینه کرده است و به عبارتی ما درصد کمی از زحمات و خدمات را که همکاران ما در بدنه شهرداری ارائه کردند را اینجا ارائه می دهیم.
علوی خاطرنشان کرد: اگر امروز گزارش این عدد محدود مالی و این پروژه اینقدر زیبا و جالب است چقدر خوب تر بود که همکاران ما در شهرداری تهران خدمات خود را بهتر و بیشتر معرفی می کردند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکر خود با اشاره به استنکاف مدیریت شهری دوره قبل تاکید کرد که کارهای بر زمین مانده زیادی در سطح شهر وجود دارد که موظفیم این کارها را به جریان بیندازیم.
وی در ادامه ضمن انتقاد از سازمان صدا و سیما به دلیل تهیه، تولید و پخش یک برنامه از آنتن تلویزیون و زیر سوال بردن عملکرد یک دوره خاصی از مدیریت شهری گفت: چند هفته مستمر است در یکی از شبکه ها برنامه ای در خصوص وضعیت شهر تهران پخش می شود و عملکرد یک دوره ای را زیر سوال می‌برد، سوال من از دوستان در صدا و سیما این است که این بازه زمانی را از کجا انتخاب کردند و چرا دقیقا زمانی که بعضی از گروه های سیاسی اغراض خاصی دارند دوستان ما در صدا و سیما یادشان افتاده که آن دوره مثلا با فضای سبز چگونه برخورد شده است.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه پشت سر هم مستندی در صدا و سیما به دلیل اینکه قرار است یک مصوبه در این خصوص به شورا بیاید یا خیر کم لطفی آشکار است، اینکه عده‌ای بخواهند زودتر از موعد در این خصوص فضاسازی کنند در جمهوری اسلامی به دور از اخلاق است.
علوی در پایان گفت: من از زحماتی که شهرداران در مناطق متحمل شده و امید را در دل مردم کاشتند تشکر می کنم.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: